رفتار خریدار سازمانی و یادگیری سازمانی
The Organizational Buyer Behavior Learning Organization
تاریخ: ۱۹۹۶
پایگاه: الزویر
نام مجله: Industrial Marketing Management
قیمت: ۵۰,۰۰۰ ریال
تعداد صفحات انگلیسی: ۱۱
تعداد صفحات فارسی: ۲۱
کد: ۱۰۵۰۱
چکیده فارسی
این مطالعه چهارچوب طرحهای تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه میدهد. در این مطالعه فعالیتهای ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار میگیرند. حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشتهای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران ۱۰ واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی میباشد. بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است.
چکیده انگلیسی
This study develops a framework of integrated propositions of organizational learning in organizational buyer behavior. The focus is on the communication activities and relationships be-tween and within the strategic business units operating with in the purchasing process. Field support for the proposed relation-ships is provided in a series of case studies based on interviews with 30 managers of 10 strategic business units of a major publicly owned global services organization. Implications are dis-cussed based on the framework and the case studies
مشخصات استنادی
Hult, G. T. M., & Nichols, E. L. (1996). The organizational buyer behavior learning organization. Industrial Marketing Management, 25(3), 197-207
دانلود اصل مقاله
ویژگیهای مقاله رفتار خریدار سازمانی و یادگیری سازمانی
مقاله “رفتار خریدار سازمانی و یادگیری سازمانی” در سال ۲۰۱۴ در مجله Industrial Marketing Management چاپ شده و در پایگاه اطلاعاتی الزویر نمایه شده است. همچنین بر اساس آمارهای پایگاه اطلاعاتی گوگل اسکولار این مقاله تاکنون بیش از ۴۰ بار مورد استناد قرار گرفته است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.