کتاب لاتین رفتار بین المللی مصرف کننده در قرن بیست و یکم (۲۰۱۳)
کتاب لاتین رفتار بین المللی مصرف کننده در قرن بیست و یکم به بررسی تاثیرات توسعه استراتژی بازاریابی میپردازد. این کتاب به بازاریابی بین المللی که نقش مهمی در افزایش کیفیت بین المللی زندگی دارد، پرداخته است. کتاب حاضر ایده بازاریابی بین المللی را توسعه داده که به درک رفتار مصرف کننده بین المللی منجر میشود.
مشخصات کتاب لاتین رفتار بین المللی مصرف کننده در قرن بیست و یکم
نام کتاب: International Consumer Behavior in the 21st Century
نویسنده: A. Coskun Samli
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۱۳
ویراست: اول
ناشر: Springer
تعداد فصول: ۱۶ فصل
تعداد صفحات: ۱۸۳ صفحه
حجم فایل: ۲ مگابایت
معرفی کتاب لاتین رفتار بین المللی مصرف کننده در قرن بیست و یکم
کتاب لاتین رفتار بین المللی مصرف کننده در قرن بیست و یکم توسط کاسکان ساملی به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۳ به چاپ رسیده است. این کتاب دارای شانزده فصل به شرح ذیل می باشد:
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: توسعه یک فایده رقابتی
فصل سوم: فرهنگ و تاثیرات قدرتمند آن
فصل چهارم: ارزشهای محرک فرهنگ
فصل پنجم: طبقه بندی متفاوت و تحلیل فرهنگ
فصل ششم: یک مدل از رفتار مشتری بین المللی
فصل هفتم: تاثیرات طبقه اجتماعی با سلسله مراتب نیازها
فصل هشتم: رایت اجتماعی و مشتریان جهانی
فصل نهم: انتشار نو آوری در بازارهای مختلف جهانی
فصل دهم: کشور مبدا، کشور تولید، کشور مونتاژ
فصل یازدهم: بخش بندی بازار بین المللی بر اساس رفتار مشتری
فصل دوازدهم: درگیری مشتری بین امللی در تصمیم گیری خرید
فصل سیزدهم: یادگیری مشتری بین المللی در فرهنگهای مختلف، متفاوت است.
فصل چهاردهم: استراتژی بازاریابی برای محصولات لوکس جهانی
فصل پانزدهم: هدایای جهانی
فصل شانزدهم: بازاریابی بین المللی و برنامه یک تحقیق
خرید و دانلود کتاب لاتین رفتار بین المللی مصرف کننده در قرن بیست و یکم
شما میتوانید با خرید و دانلود کتاب لاتین رفتار بین المللی مصرف کننده در قرن بیست و یکم از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین رفتار بین المللی مصرف کننده در قرن بیست و یکم به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.