کتاب لاتین برندینگ مد و رفتار مصرف کننده (۲۰۱۴)
برندینگ اثربخش یک فاکتور موفقیت اساسی برای تمامی انواع برندهای مد است که بر رفاه مشتری تاثیر میگذارد. توسط استراتژیهای برندینگ اثر بخش، برندهای مد میتوانند برابری ایجاد کنند و وفاداری برند مشتری را پرورش داده و سود آوری را افزایش دهند. استراتژیهای برندینگ درست میتوانند سود بیشتری را ایجاد کنند. کتاب لاتین برندینگ مد و رفتار مصرف کننده شامل نتایج تجربی و تحلیل و دیدگاههای با ارزشی است که بازاریابی مد و علم مشتری را ایجاد کرده است.
مشخصات کتاب لاتین برندینگ مد و رفتار مصرف کننده
نام کتاب: Fashion Branding and Consumer Behaviors
نویسنده: Tsan-Ming Choi
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۱۴
ویراست: اول
ناشر: Springer
تعداد فصول: ۹ فصل
تعداد صفحات: ۱۵۳ صفحه
حجم فایل: ۳ مگابایت
معرفی کتاب لاتین برندینگ مد و رفتار مصرف کننده
کتاب لاتین برندینگ مد و رفتار مصرف کننده توسط تسانگ مینگ چوی به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۴ به چاپ رسیده است. این کتاب به بررسی برندینگ مد و رفتارهای مصرف کننده با تمرکز بر تحقیق علمی میپردازد. این کتاب دارای نه فصل به شرح ذیل میباشد:
فصل اول: برندینگ مد و رفتارهای مصرف کننده: مقدمه
فصل دوم: برندینگ مد لوکس: مروری بر مقاله، رویدادهای تحقیق و برنامه تحقیقی
فصل سوم: برندینگ مد و پاسخ تبلیغاتی: یکپارچگی یک دیدگاه سمبلیک
فصل چهارم: بهبود استراتژیهای برندینگ مد: مدیریت انواع گزینهها در شیوه زندگی در بازار
فصل پنجم: تحلیل برند مد با شبکههای عصبی مصنوعی
فصل ششم: روش داخلی یا روش خارجی برند لوکس؟
فصل هفتم: برند در مد سریع: اثرات نیاز مصرف کننده برای بی همتایی در درک خرید
فصل هشتم: چگونه آگاهی برند به نتایج بازار، برابری برند و ترکیب بازاریابی وابسته است
فصل نهم: ریسک دریافت شده مصرف کننده به سمت خرید گروهی آنلاین برای محصولات مد
خرید و دانلود کتاب لاتین برندینگ مد و رفتار مصرف کننده
شما میتوانید با خرید و دانلود کتاب لاتین برندینگ مد و رفتار مصرف کننده از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین برندینگ مد و رفتار مصرف کننده به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.