کتاب لاتین اجتماع برندها برای حرکت سریع کالاهای مصرفی (2012)

کتاب لاتین اجتماع برندها برای حرکت سریع کالاهای مصرفی (۲۰۱۲)

اجتماع برندها به عنوان یک پدیده نقش بسیار مهمی را به عنوان ابزار ارتباطی نه تنها برای گنجایش بالا بلکه برای برندهای محصول مشتری با حرکت سریع بازی می‌کند. هدف از نگارش کتاب لاتین اجتماع برندها برای حرکت سریع کالاهای مصرفی بررسی این سوالات و تاثیرات برای استفاده از اجتماع نام تجاری در بازاریابی FMCG است. این کتاب یک مطالعه تجربی از رفتار اعضا و ارتباط اقتصادی برای بازاریاب است که در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

مشخصات کتاب لاتین اجتماع برندها برای حرکت سریع کالاهای مصرفی

نام کتاب: Brand Communities for Fast Moving Consumer Goods

نویسنده: Sandra Meister

زبان: انگلیسی

تاریخ چاپ: ۲۰۱۲

ویراست: اول

ناشر: Springer

تعداد فصول: ۵ فصل

تعداد صفحات: ۳۱۰ صفحه

حجم فایل: ۳ مگابایت

 

کتاب لاتین اجتماع برندها برای حرکت سریع کالاهای مصرفی (2012)

معرفی کتاب لاتین اجتماع برندها برای حرکت سریع کالاهای مصرفی

کتاب لاتین اجتماع برندها برای حرکت سریع کالاهای مصرفی توسط ساندرا میستر به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۲ به چاپ رسیده است. این کتاب یک محدوده فعال از تحقیق رسانه اجتماعی را نشان می‌دهد. یک اجتماع برندها معمولا به یک گروه از کاربران اینترنتی اشاره می‌کند که یک محصول یا برند خاص را به صورت آنلاین حمایت می‌کنند، تجربیاتشان را با یکدیگر تبادل کرده یا گزارشاتی را گرد آوری می‌کنند. این کتاب دارای پنج فصل به شرح ذیل می‌باشد:

فصل اول: مقدمه

فصل دوم: بررسی مقاله و تعریف واژگان اصلی

فصل سوم: چهارچوب مقاله

فصل چهارم: مقاله تجربی

فصل پنجم: نتیجه گیری

خرید و دانلود کتاب لاتین اجتماع برندها برای حرکت سریع کالاهای مصرفی

شما می‌توانید با خرید و دانلود کتاب لاتین اجتماع برندها برای حرکت سریع کالاهای مصرفی از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- متن کامل کتاب لاتین اجتماع برندها برای حرکت سریع کالاهای مصرفی به صورت pdf

۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت

۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *