کتاب لاتین چهار هوشمندی ذهن تجاری (۲۰۱۴)
بهترین راه برای اجرای تغییر و تحول در سازمان استفاده از یک دیدگاه است که تفکر تحلیل و مبتکر را با یکدیگر ترکیب کند که منجر به هوشمندی تغییر و تحولی میشود. چیزی که هوشمندی تحولی را از هوشمندی معمولی متمایز میکند، استفاده از کل مغز است. این هوشمندی به تصمیم گیرندگان و مدیران کمک می کند تا یک چهارچوب برای تعیین ابتکارات استراتژیک فراهم آورند، اهداف مالی را بهبود ببخشند، رضایت مشتری را برآورده سازند و کارمندان را تشویق کنند تا خلاق و مبتکر باشند. کتاب لاتین چهار هوشمندی ذهن تجاری به بررسی در زمینه چگونگی نصب و استفاده از ذهن در موفقیت در کسب و کار میپردازد.
مشخصات کتاب لاتین چهار هوشمندی ذهن تجاری
نام کتاب: The Four Intelligences of the Business Mind
نویسنده: Valeh Nazemoff
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۱۴
ویراست: اول
ناشر: Apress
تعداد فصول: ۷ فصل
تعداد صفحات: ۱۲۴ صفحه
حجم فایل: ۳ مگابایت
معرفی کتاب لاتین چهار هوشمندی ذهن تجاری
کتاب لاتین چهار هوشمندی ذهن تجاری توسط واله نازموف به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۴ به چاپ رسیده است. نویسنده در این کتاب، چهار مولفه هوشمندی تحولی را که مورد نیاز میباشند مطرح کرده است که شامل هوشمندی مالی، هوشمندی مشتری، هوشمندی اطلاعات و هوشمندی نبوغ فکری میشوند. این هوشمندیها به یکدیگر وابسته هستند. با استفاده از این چهار هوشمندی، مدیران می توانند مشارکت کنند، ارتباط برقرار کنند و استراتژی بهتری را اتخاذ کنند. این کتاب دارای هفت فصل به شرح ذیل میباشد:
فصل اول: مغز و ذهن شما و تغییر و تحول در کسب و کار
فصل دوم: هوشمندی مالی
فصل سوم: هوشمندی مشتری
فصل چهارم: هوشمندی اطلاعات
فصل پنجم: هوشمندی نبوغ فکری
فصل ششم: شناسایی الگو
فصل هفتم: نقشه نگاری استراتژی
خرید و دانلود کتاب لاتین چهار هوشمندی ذهن تجاری
شما میتوانید با خرید و دانلود کتاب لاتین چهار هوشمندی ذهن تجاری از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین چهار هوشمندی ذهن تجاری به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.