کتاب لاتین تبلیغات مبتکرانه برای دنیای دیجیتال (۲۰۱۵)
کتاب تبلیغات مبتکرانه برای دنیای دیجیتال به بررسی تناقضات در انتخاب و اهمیت با نفوذ بودن در تبلیغات پرداخته است. هدف نویسنده از نگارش این کتاب بیان بایدها و نبایدها و همچنین استراتژیهایی در زمینه تبلیغات برای دنیای دیجیتال و همچنین برنامه ریزی برای آیندهای روشن در تبلیغات در دنیای دیجیتال میباشد.
مشخصات کتاب لاتین تبلیغات مبتکرانه برای دنیای دیجیتال
نام کتاب: Innovative advertising for a digital world
نویسنده: Faris Yakob
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۱۵
ویراست: اول
ناشر: Kogan Page Limited
تعداد فصول: ۱۱ فصل
تعداد صفحات: ۲۱۷ صفحه
حجم فایل: ۲ مگابایت
معرفی کتاب لاتین تبلیغات مبتکرانه برای دنیای دیجیتال
کتاب لاتین تبلیغات مبتکرانه برای دنیای دیجیتال توسط فاریس یاکوب به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۵ به چاپ رسیده است. کتاب لاتین تبلیغات مبتکرانه برای دنیای دیجیتال به بررسی نوآوری و ابتکار در تبلیغات در دنیای دیجیتال و بررسی رفتار عقلانی در تبلیغات میپردازد. همچنین نویسنده به بررسی تحقیق به عنوان بازاریابی، خدمات مشتری در بازاریابی و تشویقهای فیزیکی در تبلیغات پرداخته است. این کتاب دارای یازده فصل به شرح ذیل میباشد:
فصل اول: تبلیغات با محوریت لوگو
فصل دوم: عدم پوشش متقاعد کنندگان نهفته
فصل سوم: کارهای تبلیغات در روشهای اسرار آمیز: تئوریهای مدرن برقراری ارتباط
فصل چهارم: آیا تمامی تبلیغات اسپم هستند؟
فصل پنجم: تفاوتهای بین محتوا، رسانه و تبلیغات
فصل ششم: آیا همه چیز را به مردم میگویید؟
فصل هفتم: نقش فرهنگ در تبلیغات
فصل هشتم: ابزارهای ترکیبی: چه ایدههایی داشته باشیم
فصل نهم: تبلیغات برای تبلیغات
فصل دهم: استراتژی یکپارچه و برندهای اجتماعی
فصل یازدهم: برنامه ریزی برای آینده و آن چه که میخواهیم
خرید و دانلود کتاب لاتین تبلیغات مبتکرانه برای دنیای دیجیتال
شما میتوانید با خرید و دانلود کتاب لاتین تبلیغات مبتکرانه برای دنیای دیجیتال از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین تبلیغات مبتکرانه برای دنیای دیجیتال به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.