کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین (۲۰۱۳)
اهمیت اینترنت به عنوان یک واسطه بازاریابی و تبلیغات به سرعت در سالهای اخیر رشد کرده است و به رشد خود ادامه میدهد. کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین یک بررسی در تبلیغات موتور جستجو و چند کانالی است. هدف نویسنده از نگارش این کتاب در درجه اول بهبود ساختار تحقیق با توجه به ابزار بازاریابی آنلاین است که اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است.
مشخصات کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین
نام کتاب: Effectiveness of Online Marketing Campaigns
نویسنده: Sebastian Klapdor
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۱۳
ویراست: اول
ناشر: Springer
تعداد فصول: ۶ فصل
تعداد صفحات: ۱۴۵ صفحه
حجم فایل: ۲ مگابایت
معرفی کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین
کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین توسط سپاستین کلاپدور به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۳ به چاپ رسیده است. کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین درک عمیقی از موفقیت تبلیغات آنلاین را فراهم آورده است و نویسنده در این کتاب آگاهی مهمی برای طراحی ترکیب بازاریابی آنلاین ارائه میدهد. این آگاهی برای استفاده عملی در دنیای کسب و کار و در تحقیقات آینده با ارزش است. همچنین این کتاب نشان میدهد که میزان خرید مشتریان با درک درستی از تبلیغات از طریق کانالهای چندگانه افزایش مییابد. این کتاب دارای شش فصل به شرح ذیل میباشد:
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: مرور و بررسی تبلیغات آنلاین
فصل سوم: تحقیق موجود و اصول و پایه مفهومی
فصل چهارم: مطالعه ۱: اثر بخشی تبلیغات آنلاین چند کانالی
فصل پنجم: مطالعه ۲: اثر بخشی تبلیغات موتور جستجو
فصل ششم: نتیجه گیری، تاثیرات و چشم انداز آینده
خرید و دانلود کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین
شما میتوانید با خرید و دانلود کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.