کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی (۲۰۱۳)
مدیریت روابط مشتری تنها یک موضوع تکنولوژیکی نیست، بلکه یک موضوع سازمانی است که نقش مهمی در تعریف فعالیتهای مدیریت تغییر و حمایت از آن بازی می کند. کتاب مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی به بررسی فرآیندهای سازمانی و نوآوری تکنولوژی می پردازد
مشخصات کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی
نام کتاب: Customer Relationship Management in the Financial Industry
نویسنده: Federico Rajola
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۱۳
ویراست: دوم
ناشر: Springer
تعداد فصول: ۱۲ فصل
تعداد صفحات: ۱۸۶ صفحه
حجم فایل: ۳ مگابایت
معرفی کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی
کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی توسط فدریکو راجولا به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۳ به چاپ رسیده است. هدف از این کتاب بررسی و کنترل مدیریت روابط مشتری از دیدگاه تکنولوژیکی و سازمانی است. این کتاب بر فعالیتهای مرتبط تمرکز کرده است که میتوانند در پروژههای مدیریت روابط مشتری اجرا شوند. نویسنده در کتاب مدیریت روابط مشتری به مسائلی مانند شناسایی و طبقهبندی اهداف کسب و کار، کیفیت اطلاعات، توسعه روش و طراحی، تمرکز بر کاربران براساس نیازهای مناطق کسب و کار مختلف، شناسایی پروفایلهای کاربران مختلف، انتخاب فرآیند برای انتخاب محصول، راههای گسترش اطلاعات، معماری تکنولوژیکی و تغییرات سازمانی مورد نیاز پرداخته است. این کتاب در ۱۲ فصل به شرح ذیل طراحی شده است:
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: تکنولوژی اطلاعات یک کسب و کار است: برخی از انعکاسات نوظهور و دولت تکنولوژی اطلاعات در پروژههای مدیریت روابط مشتری
فصل سوم: چهارچوب تئوری مدیریت روابط مشتری
فصل چهارم: سازماندهی پروژه مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی
فصل پنجم: مدیریت روابط مشتری ۲٫۰ در صنعت مالی
فصل ششم: سازمان فعالیتهای انبار اطلاعات
فصل هفتم: سازمان کشف دانش و فعالیتهای دیدگاهی مشتری
فصل هشتم: تکنیکهای داده کاوی
فصل نهم: تحول روابط مشتری و ارزش مشتری
فصل دهم: فواید اساسی و اثرات سازمانی مدیریت روابط مشتری در بانک
فصل یازدهم: سیستمهای داده کاوی از عملکرد بازاریابی پشتیبانی میکنند : تجربه بانکا مونته دی پاسچی دی سینا
فصل دوازدهم: نتیجه گیری
خرید و دانلود کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی
شما میتوانید با خرید و دانلودکتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.