کتاب لاتین یک سیستم مدیریت هوشمند شکایت مشتری با کاربرد در صنعت لجستیک و حمل و نقل (۲۰۱۳)
بسیاری از سازمانها در حال حاضر فرآیند کنترل شکایات مشتری را اجرا میکنند. این فرآیند در مدیریت رابطه مشتری بسیار استوار است و به سازمانها این اجازه را میدهد تا شکایات را ببینند و علل اصلی آن را بیابند و فاکتورهای تاثیر گذار بر آن را تعریف کنند. کتاب یک سیستم مدیریت هوشمند شکایت مشتری با کاربرد در صنعت لجستیک و حمل و نقل یک چهارچوب مفهومی جدید و راه حل کابردی برای مدیریت روابط پیشرفته مشتری، رضایت مشتری و مدیریت شکایت مشتری ارائه میدهد.
مشخصات کتاب لاتین یک سیستم مدیریت هوشمند شکایت مشتری با کاربرد در صنعت لجستیک و حمل و نقل
نام کتاب: An Intelligent Customer Complaint Management System with Application to the Transport and Logistics Industry
نویسنده: Alireza Faed
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۱۳
ویراست: اول
ناشر: Springer
تعداد فصول: ۹ فصل
تعداد صفحات: ۳۶۵ صفحه
حجم فایل: ۸ مگابایت
معرفی کتاب لاتین یک سیستم مدیریت هوشمند شکایت مشتری با کاربرد در صنعت لجستیک و حمل و نقل
کتاب لاتین یک سیستم مدیریت هوشمند شکایت مشتری با کاربرد در صنعت لجستیک و حمل و نقل توسط علیرضا فائد به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۳ به چاپ رسیده است. این کتاب به طور رسمی مسئله شکایات مشتری را در مفهوم مدیریت رابطه مشتری نشان میدهد. برای نشان دادن این موضوع، نویسنده در این کتاب یک فرآیند جمع آوری اطلاعات را اجرا کرده است. روش تحقیق ارائه شده در این کتاب بسیار بینظیر است و برای بسیاری بدون توجه به خدماتی که ارائه میدهند قابل اجرا و کاربردی است. این کتاب به سازمانها کمک میکند تا شکایات مشتری را به موقعیتهای سازمانی تغییر دهند و در نهایت این کار منجر به بهبود کسب و کار خواهد شد. در این کتاب، نویسنده مفاهیم کلیدی مدیریت روابط مشتری، سیستمهای مدیریت روابط مشتری، پذیرش مدیریت روابط مشتری، چالشهای مدیریت روابط مشتری و درک و منافع مدیریت روابط مشتری را مورد بحث قرار داده است. این کتاب دارای هشت فصل به شرح ذیل میباشد:
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: مروری بر مقاله
فصل سوم: تعریف مسئله
فصل چهارم: مروری بر راه حل
فصل پنجم: جستجوی متن تحلیلی در مدیریت رابطه مشتری برای تحلیل شکایت مشتری
فصل ششم: اعتبار مدیریت رابطه مشتری بر مسائل مشتری و تعریف فاکتورهای تاثیر گذار آنها از طریق ایجاد فرضیه
فصل هفتم: بهبود رضایت مشتری از طریق نقشه نگاری نوع مشتری و استراتژیهای مدیریت رابطه مشتری
فصل هشتم: خطی و غیر خطی تجزیه و تحلیل ترافیک و توسعه فرصت در I-CRM
فصل نهم: نتایج مقاله و کارهای آینده
فصل دهم: ضمیمه
خرید و دانلود کتاب لاتین یک سیستم مدیریت هوشمند شکایت مشتری با کاربرد در صنعت لجستیک و حمل و نقل
شما میتوانید با خرید و دانلود کتاب لاتین یک سیستم مدیریت هوشمند شکایت مشتری با کاربرد در صنعت لجستیک و حمل و نقل از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین یک سیستم مدیریت هوشمند شکایت مشتری با کاربرد در صنعت لجستیک و حمل و نقل به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.