کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش (۲۰۱۵)
کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش به بررسی بازاریابی زنجیره ارزش میپردازد و بر روابط بین تامینکننده، مشتریان آنی آن و مشتریان پایین دست تمرکز میکند. این کتاب میتواند به تامین کنندگان قسمتها و مواد اولیه کمک کند تا موفقیت خود را در فعالیتهای بازاریابی افزایش دهند.
مشخصات کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش
نام کتاب: Value Chain Marketing A Marketing Strategy to Overcome Immediate Customer Innovation Resistance
نویسنده: Stephanie Hintze
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۱۵
ویراست: اول
ناشر: Springer
تعداد فصول: ۹ فصل
تعداد صفحات: ۲۷۱ صفحه
حجم فایل: ۷ مگابایت
معرفی کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش
کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش توسط استفانی هینتز به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۵ به چاپ رسیده است. این کتاب یک استراتژی بازاریابی برای غلبه بر مقاومت آنی نوآوری مشتری است. بازاریابی زنجیره ارزش به طور اساسی مشتریان پایین دست و تمامی هویتهایی را نشان میدهد که بر تصمیم خرید تاثیر میگذارند تا نوآوری را از زنجیره ارزش خارج کنند. کتاب بازاریابی زنجیره ارزش در صنعت شیمی انجام شده است. این کتاب نتایج بسیار متمایزی را نشان میدهد و با استفاده هوشمندانه از روشهای تحقیق برجسته و متمایزی انجام شده است. کتاب بازاریابی زنجیره ارزش کتابی بسیار خلاقانه است و باعث درک و آگاهی در زمینه بازاریابی نوآوری در زنجیره ارزش پیچیده میشود. این کتاب همچنین دارای ارتباط عملی بسیار شفافی است و راههای امید بخشی را برای اجرای بازار موفقیت آمیزی در نوآوری تامین کننده ارائه میدهد. این کتاب دارای ۹ فصل به شرح ذیل میباشد:
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: چهارچوب مفهومی
فصل سوم: نوآوریهای تامین کننده بازاریابی
فصل چهارم: طراحی تحقیق و روش شناسی
فصل پنجم: مطالعات کیفی
فصل ششم: مطالعه موردی
فصل هفتم: مدلسازی محاسباتی
فصل هشتم: یکپارچهسازی یافتهها
فصل نهم: نتایج
خرید و دانلود کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش
شما میتوانید با خرید و دانلود کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.