کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی (۲۰۰۸)
کتاب مدیریت یکپارچگی برند جهانی نشان میدهد که چگونه محصولات خودمان را در محیط رقابتی امروزی حفظ کنیم. این کتاب مفاهیم کلیدی و مهمی درباره یکپارچگی به عنوان یک ابزار برای مدیریت ریسک کمتر، بهبود سودآوری، ساخت محصول و حفاظت از برند به عنوان یک جنبه اساسی از مدیریت شرکتی را ارائه میدهد.
مشخصات کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی
نام کتاب: global brand integrity management
نویسنده: Richard S. Post And Penelope N. Post
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۰۸
ویراست: اول
ناشر: McGraw-Hill
تعداد فصول: ۱۱ فصل
تعداد صفحات: ۳۳۱ صفحه
حجم فایل: ۵ مگابایت
معرفی کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی
کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی توسط ریچارد اس پست و پنلوپ ان پست به نگارش درآمده و در سال ۲۰۰۸ به چاپ رسیده است. هدف نویسندگان از نگارش این کتاب فراهم آوردن و شناسایی بهترین تمرینات و عملکردها برای کسانی است که در مسئولیتهای روزانه آنها مدیریت برند و محصولات بسیار اثر بخش و موثر خواهد بود. نویسندگان این کتاب معتقدند که این دیدگاه جدید میتواند تمامی سطوح مدیریتی را فراهم آورد تا فکر کنیم که چگونه میتوانیم داراییهای اصلی شرکتمان را مدیریت و حفظ کنیم و در بازارهای جهانی به سودآوری برسیم. کتاب مدیریت یکپارچگی برند همچنین یک بررسی گسترده و جزئی از یکپارچگی برند در یک شرکت را نشان میدهد. نویسندگان پیشنهادات خاصی درباره نقش واحدهای مختلف در پشتیبانی از یکپارچگی برند ارائه کردهاند و نشان دادهاند که یک شرکت باید دیدگاههای عملکردی خود را اجرا کند و تلاش خود را به حداکثر برساند. این کتاب دارای یازده فصل به شرح ذیل میباشد:
فصل اول: تفکر دوبارهای به مدل کسب و کار با یکپارچگی برند: یک مفهوم سازمان یافته.
فصل دوم: یکپارچگی برند بیش از حفاظت قانونی است.
فصل سوم: اگر یک محصول با ارزش باشد، افرادی تلاش خواهند کرد که سود شما را بگیرند.
فصل چهارم: اگر از محصولات خود حفاظت نکنید، هیچ کس این کار را برای شما انجام نخواهد داد.
فصل پنجم: اگر منتظر بمانید که محصولاتتان مورد حمله قرار گیرند، شکست خواهید خورد.
فصل ششم: از محصولات خود حفاظت کنید، افراد سودجو به رقابت شما حمله خواهند کرد.
فصل هفتم: محصولات شما اغلب بزرگترین رقیب شما برای سود است.
فصل هشتم: به طور پیوسته، بازار را کنترل کنید تا بتوانید ریسک را کاهش دهید و سود را افزایش دهید.
فصل نهم: یکپارچگی برند به عنوان ابزار مدیریتی پایه.
فصل دهم: تنظیم و مدیریت برنامه یکپارچگی برند.
فصل یازدهم: سوالاتی که سازمانها باید درباره معیارهای یکپارچگی برند بپرسند.
خرید و دانلود کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی
شما میتوانید با خرید و دانلود کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.