کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین (۲۰۱۳)
بازاریابی آنلاین یکی از استراتژیهای اساسی در شرکتهای امروزی موفق است. بسیاری از شرکتهای بزرگ فناوری جهان از جمله گوگل درآمد خود را از این راه به دست میآورند. کمپینهایی که یک شرکت در اینترنت و برای بازاریابی آنلاین به کار میبرد میتواند به علل مختلفی دچار شکست یا موفقیت گردد. کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین از جمله جدیدترین منابع برای داشتن بازاریابی موفق در اینترنت است.
مشخصات کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین
نام کتاب: Effectiveness of Online Marketing Campaigns
نویسنده: Sebastian Klapdor
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۱۳
ویراست: اول
ناشر: Springer
تعداد فصول: ۶ فصل
تعداد صفحات: ۱۴۵ صفحه
حجم فایل: ۲ مگابایت
معرفی کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین
کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین در سال ۲۰۱۳ توسط سباستین کلاپدور نوشته شده است. این کتاب برای افراد و شرکتهایی که قصد دارند مقداری از تبلیغات خود را به صورت آنلاین انجام دهند یک انتخاب مناسب است. در این کتاب اصول تبلیغات آنلاین و استفاده از موتورهای جستجو برای تبلیغات آنلاین آمده است. همچنین نحوه مدیریت کمپیت تبلیغاتی برای داشتن بهترین اثربخشی در این کتاب به صورت مفصل آمده است. این کتاب در ۶ فصل سازماندهی شده است که عبارتند از:
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: مروری کلی بر تبلیغات اینترنتی
فصل سوم: پژوهشهای موجود و پایههای مفهومی
فصل چهارم: مطالعه اول: اثربخشی تبلیغات آنلاین چند کاناله
فصل پنجم: مطالعه دوم: اثربخشی تبلیغات در موتورهای جستجو
فصل ششم: نتیجه گیری و مفاهیم ضمنی
خرید و دانلود کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین
شما میتوانید با خرید و دانلود کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین اثربخشی کمپین های بازاریابی آنلاین به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.