کتاب لاتین برند سازی برای دامیز (۲۰۱۵)
یکی از رمزهای موفقیت در کسب و کارهای امروزی داشتن یک برند مناسب است. عوامل بسیاری میتواند در موفقیت برند نقش داشته باشد. برای مثال اشتباه در نام برند یا به کار بردن رنگهای نامناسب میتواند تا حد زیادی اثرات منفی بر قدرت برند داشته باشد. همچنین شیوههایی که به وسیله آن یک برند در ذهن مردم جا انداخته میشود نیز اهمیت زیادی دارند. کتاب لاتین برند سازی برای دامیز همانند سایر کتابهای سری دامیز در تلاش است تا به شیوهای جذاب و ساده به معرفی برند سازی بپردازد.
مشخصات کتاب لاتین برند سازی برای دامیز
نام کتاب: Branding For Dummies
نویسنده: Bill Chiaravalle and Barbara Findlay Schenck
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۱۵
ویراست: دوم
ناشر: John Wiley & Sons
تعداد فصول: ۲۱ فصل
تعداد صفحات: ۳۸۸ صفحه
حجم فایل: ۷ مگابایت
معرفی کتاب لاتین برند سازی برای دامیز
کتاب لاتین برند سازی برای دامیز در سال ۲۰۱۵ توسط بیل چیاراوالا و باربارا شنک نوشته شده است. این کتاب که از سری کتابهای دامیز است همانند سایر کتابهای این مجموعه از پرفروشترین کتابهای جهان به شمار میروند. به کار بردن شیوه جذاب و ساده در نوشتن و کاربردی بودن از ویژگی این کتابها است. کتاب لاتین برند سازی برای دامیز در ۲۱ فصل و ۶ بخش نوشته است. بخشهای اصلی این کتاب عبارتند از:
بخش اول: شروع کار در برند سازی
بخش دوم: ساخت برند به صورت گام به گام
بخش سوم: پیروزی در جذب هوادار و مشتری برای برند
بخش چهارم: داشتن توجه به برندتان
بخش پنجم: مراقبت از برند
بخش ششم: بخش دهها
خرید و دانلود کتاب لاتین برند سازی برای دامیز
شما میتوانید با خرید و دانلود کتاب لاتین برند سازی برای دامیز از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین برند سازی برای دامیز به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.