کتاب لاتین تشخیص، ارزیابی و درمان اختلال دوقطبی در مدارس (۲۰۱۴)
اختلال دوقطبی یکی از اختلالات روانپزشکی است که در آن فرد مبتلا بین دورههایی از افسردگی و شیدایی (مانیا) در نوسان است. این اختلال مشکلات بسیاری را در زندگی فرد بیمار از جمله در روابط اجتماعی و زندگی خانوادگی وی ایجاد مینماید. کتاب لاتین تشخیص، ارزیابی و درمان اختلال دوقطبی در مدارس یکی از کتابهای جدید و جامع در زمینه اختلال دوقطبی است که به مشاوران و معلمان برای تشخیص زودهنگام این بیماری در کودکان و نوجوانان و درمان آن کمک مینماید.
مشخصات کتاب لاتین تشخیص، ارزیابی و درمان اختلال دوقطبی در مدارس
نام کتاب: Identifying, Assessing, and Treating Bipolar Disorder at School
نویسنده: Shelley R. Hart & Stephen E. Brock & Ida Jeltova
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۱۴
ویراست: اول
ناشر: Springer
تعداد فصول: ۷ فصل
تعداد صفحات: ۱۷۹ صفحه
حجم فایل: ۳ مگابایت
معرفی کتاب لاتین تشخیص، ارزیابی و درمان اختلال دوقطبی در مدارس
کتاب لاتین تشخیص، ارزیابی و درمان اختلال دوقطبی در مدارس در سال ۲۰۱۴ توسط شلی هارت، استفان براک و آیدا جلتوا به نگارش درآمده است. نویسندگان در این کتاب تلاش کردهاند تا مباحثی را مطرح کنند که به معلمان و روانشناسان و مشاوران کمک نماید بتوانند اختلال دوقطبی را در کودکان و نوجوانان تشخیص داده و نسبت به درمان آن اقدام نمایند. کتاب لاتین تشخیص، ارزیابی و درمان اختلال دوقطبی در مدارس دارای ۷ فصل به شرح ذیل میباشد:
فصل اول: مقدمه و نگاهی کلی
فصل دوم: سبب شناسی
فصل سوم: شیوع شناسی و شرایط مرتبط با آن
فصل چهارم: یافتههای مربوط به بیمار، غربالگری و ارجاع
فصل پنجم: ارزیابی تشخیصی
فصل ششم: ارزیابی روان آموزی
فصل هفتم: درمان اختلال دوقطبی در کودکان و نوجوانان
خرید و دانلود کتاب لاتین تشخیص، ارزیابی و درمان اختلال دوقطبی در مدارس
شما میتوانید با خرید و دانلود کتاب لاتین تشخیص، ارزیابی و درمان اختلال دوقطبی در مدارس از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین تشخیص، ارزیابی و درمان اختلال دوقطبی در مدارس به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.