کتاب لاتین روانشناسی مثبت گرا در مدارس (۲۰۰۹)
یکی از حوزههایی که از اولین روزهای شروع جنش روانشناسی مثبتگرا مورد توجه این روانشناسان قرار گرفت مدارس و آموزشگاهها بود. باور این روانشناسان بر این است که اگر اصول روانشناسی مثبتگرا همچون خوشبینی، امید، شادی و لذت بردن از زندگی از سنین مدرسه به کودکان آموزش داده شود این افراد در آینده با مشکلات کمتری مواجه خواهند شد. کتاب لاتین روانشناسی مثبت گرا در مدارس یکی از کتابهای مشهور در زمینه کاربرد روانشناسی مثبتگرا در مدارس است.
مشخصات کتاب لاتین روانشناسی مثبت گرا در مدارس
نام کتاب: Handbook of positive psychology in schools
نویسنده: Rich Gilman, E. Scott Huebner and Michael J. Furlong
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۰۹
ویراست: اول
ناشر: Taylor & Francis
تعداد فصول: ۳۵ فصل
تعداد صفحات: ۵۲۱ صفحه
حجم فایل: ۳ مگابایت
معرفی کتاب لاتین روانشناسی مثبت گرا در مدارس
کتاب لاتین روانشناسی مثبت گرا در مدارس در سال ۲۰۰۹ توسط ریچ گیلمن، اسکات هوبنر و میشل فورلانگ نوشته شده است. در این کتاب به موضوعاتی همچون نحوه غنی کردن محیط و ارائه برنامههایی در مدارس که بتوان رشد دانش آموزان را در مسیری مثبت هدایت کرد پرداخته شده است. این کتاب در ۳۵ فصل و ۴ بخش سازمان دهی شده است و بخشهای آن عبارتند از:
بخش اول: پایههای مفهومی شامل ۲ فصل
بخش دوم: تواناییهای درونی و رشد مثبت دانش آموزان شامل ۹ فصل
بخش سوم: منابع موجود در محیط و رشد مثبت دانش آموزان شامل ۱۰ فصل
بخش چهارم: برنامههای مبتنی بر مدرسه برای رشد مثبت دانش آموزان شامل ۱۴ فصل
خرید و دانلود کتاب لاتین روانشناسی مثبت گرا در مدارس
شما میتوانید با خرید و دانلود کتاب لاتین روانشناسی مثبت گرا در مدارس از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین روانشناسی مثبت گرا در مدارس به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.