استراتژی هایی برای پیاده سازی موفقیت آمیز CRM
Strategies for successful CRM implementation
تاریخ: ۲۰۰۷
پایگاه: امرالد
نام مجله: Information Management & Computer Security
قیمت: ۱۵۰,۰۰۰ ریال
تعداد صفحات انگلیسی: ۱۵
تعداد صفحات فارسی: ۱۴
کد: ۱۰۲۸۳
چکیده فارسی
هدف: مدیریت روابط مشتری (CRM) یک سیستم اطلاعاتی میباشد که تعاملات مشتری را با شرکت پیگیری کرده و به کارکنان این اجازه را میدهد فوراً اطلاعات مربوط به مشتریان مثل خریدهای گذشته، بایگانی خدمات، و تماسهایی برای مشکلات حل شده را بیرون بکشند. این مقاله در تلاش برای ارائهی استراتژیها برای پیادهسازی موفقیت آمیز CRM و بحث و گفتگو دربارهی موانعی است که در سر راه CRM در تجارت اینترنتی و تجارت موبایلی وجود دارند. طراحی/ روششناسی/ رویکرد: این مقاله روایت را با بحث و تجزیه و تحلیل و آنالیز ترکیب میکند. یافتهها: CRM تمامی اطلاعات مربوط به مشتریان خود را در یک پایگاه اطلاعاتی ذخیره میکند و از این دادهها برای هماهنگ کردن فروشها، بازاریابی، و بخشهای ارائهی خدمات به مشتری استفاده میکند تا همراه با هم برای برطرف کردن نیازهای مشتریان خود به نحو احسن کار کنند. اصالت/ ارزش: این مقاله نشان میدهد که چگونه CRM، در صورتی که به طور صحیح مورد استفاده قرار گیرد، میتواند قابلیت و توانایی شرکت را برای دستیابی به هدف نهایی که حفظ مشتریان خود و دستیابی به مزیت راهبردی نسبت به رقبایش، افزایش دهد.
چکیده انگلیسی
Purpose: Customer relationship management (CRM) is an information system that tracks customers’ interactions with the firm and allows employees to instantly pull up information about the customers such as past sales, service records, outstanding records and unresolved problem calls. This paper aims to put forward strategies for successful implementation of CRM and discusses barriers to CRM in e‐business and m‐business. Design/ methodology/ approach: The paper combines narrative with argument and analysis. Findings: CRM stores all information about its customers in a database and uses this data to coordinate sales, marketing, and customer service departments so as to work together smoothly to best serve their customers’ needs. Originality/ value: The paper demonstrates how CRM, if used properly, could enhance a company’s ability to achieve the ultimate goal of retaining customers and gain strategic advantage over its competitors
مشخصات استنادی
Nguyen, T. H., Sherif, J. S., & Newby, M. (2007). Strategies for successful CRM implementation. Information Management & Computer Security, 15(2), 102-115
دانلود اصل مقاله
ویژگیهای مقاله استراتژی هایی برای پیاده سازی موفقیت آمیز CRM
مقاله “استراتژی هایی برای پیاده سازی موفقیت آمیز CRM” در سال ۲۰۰۷ در مجله Information Management & Computer Security چاپ شده و در پایگاه اطلاعاتی امرالد نمایه شده است. در این مقاله مدیریت روابط مشتری (CRM) و موانع موجود در CRM در تجارت اینترنتی و تجارت موبایلی مورد بحث قرار گرفته است. همچنین براساس اطلاعات پایگاه اطلاعاتی گوگل اسکولار این مقاله ۱۷۳ بار مورد استناد قرار گرفته است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.