مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری
CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
نام مجله: Procedia Technology
قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد صفحات انگلیسی: ۵
تعداد صفحات فارسی: ۷
کد: ۱۰۰۳۸
چکیده فارسی
این مقاله یکی از مفیدترین قانونها در ارتباط با مدیران و مشتریان که به عنوان CRM شناخته شده است را توضیح میدهد. CRM یک نام مخفف است که از سه کلمه اصلی تشکیل شده است: مشتری، ارتباط و مدیریت (مدیریت ارتباط با مشتری). CRM تمام جنبههای تبادل با مشتریان و تمام اجزا داخل سازمان که در ارتباط با مشتری هستند را شامل میشود. یکی از مهمترین قوانین در CRM فرمول ۴P است. ۴P همان قیمت، محصول، ترویج و موقعیت میباشد. ارزش طول عمر مشتری (CLV) یکی از ابزارهای احتمالی در اندازهگیری این روابط است.
چکیده انگلیسی
This paper explains one of the most useful regulations in relation with managers and customers known as “CRM”. “CRM” is an acronym which is comprised of three main words, “CUSTOMER”, “RELATOINSHIP” & “MANAGEMENT” .“CRM” includes all aspects of the exchange with customers and make whole elements within an organization relevant which are in relationship with customers .one of the most important rules in “CRM” is 4P formula .4P is an abbreviation which is combined of “PRICE”, “PRODUCT”, “PROMOTION” & “PLACE” .Customer life time value,“CLV”, is one of the possible tools to measure this relationship
مشخصات استنادی
Tohidi, H., & Jabbari, M. M. (2012). CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information. Procedia Technology, 1, 565-569
دانلود اصل مقاله
ویژگیهای مقاله مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری
مقاله “مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری” در سال ۲۰۱۲ در مجله Procedia Technology چاپ شده و در پایگاه اطلاعاتی الزویر نمایه شده است. در این مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و تمام جنبههای تبادل با مشتریان و تمام اجزا داخل سازمان که در ارتباط با مشتری مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین براساس اطلاعات پایگاه اطلاعاتی گوگل اسکولار این مقاله ۱ بار مورد استناد قرار گرفته است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.