سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات
The “organization” as aninterdisciplinary learning zoneUsing a strategic game to integrate learningabout supply chain management and advertising
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: امرالد
نام مجله: The Learning Organization
قیمت: ۲۰۰٫۰۰۰ ریال
تعداد صفحات انگلیسی: ۱۴
تعداد صفحات فارسی: ۱۲
کد: ۱۰۰۰۶
چکیده فارسی
هدف: این مطالعه تحقیقی به دنبال کشف رابطه میان بازی استراتژیک، رویکرد و مدل یادگیری سازمانی و انتقال یادگیری به عنوان یک عامل موفقیت استراتژیک برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی و مزیت رقابتی پایدار است. هدف این تحقیق تشخیص و توسعه یکپارچگی استراتژیک نواحی میان رشته ای سازمانی است که منجر به توسعه یادگیری سازمانی می شود. روش: تحقیق با تاکید بر طرح جدید شبیهسازی -SCM تبلیغات (Ad-SCM) شامل بازی سازمانی استراتژیک جایی که یادگیری تجربی در فعالیت های سازمانی مورد تاکید است و در پی آن نتایج یادگیری دانشجویان تحلیل میشود، از یک رویکرد مطالعه موردی میان رشته ای به یادگیری استفاده میکند. یافتهها: پروژه بازی شبیهسازی (Ad-SCM) آموزش تجاری میان رشته ای برای آموزش پذیران را از طریق آماده سازی آنها برای اتصال کارای آن ها با دنیای مشارکتی از طریق استفاده از بازی های استراتژیک که فعالیت های یادگیری سازمانی، و انتقال دانش، مهارت، نگرش و ویژگی های مربوط به شغل برای برتری در محیط کار را ممکن می سازد، تقویت کرد. بازیهای استراتژیک میان رشته ای ابزار ارزشمندی برای یادگیری و مدیریت دانش درون و بین سازمانها هستند و نیاز به بررسی بیشتری دارند. محدودیت ها/ کاربرد های تحقیق: تحقیق برای آموزش دهندگان که پروژه های میان رشتهای نوآورانه را برای تقویت یادگیری در تمام اصول سازمانی در یک موقعیت بین سازمانی و بهبود عملکرد سازمانی برای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار امتحان میکنند، مفید است. این تحقیق برای متخصصان صنعتی بسیار ارزشمند است زیرا تفکر بحرانی را از طریق استفاده از یادگیری سازمانی به عنوان یک ناحیه یادگیری میان بخشی تشویق میکند و موضوعات مهم در نواحی مدیریت بازرگانی میان بخشی را بررسی میکند. مفاهیم کاربردی: بازی استراتژیک میان رشتهای مشارکت صنعت در ایجاد تبادلات مدیریتی بین رشته ای میان کارکنان را ممکن میسازد و موارد واقعی برای پروژه های تحقیقی میان رشته ای ارائه میکند. این تحقیق امکان انتقال یادگیری در طول دوره آکادمیک فردی را بررسی میکند که منجر به کاهش هزینه های آموزش و بهبود بازگشت سرمایه سازمان در آینده میشود. ابتکار/ارزش: این مقاله از یک جریان تحقیق نوآورانه استفاده میکند که رابطه میان استفاده از بازی استراژیک، تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده و انتقال یادگیری برای یادگیری کارا و مدیریت دانش را مشخص میکند.
چکیده انگلیسی
Purpose: The research study seeks to explore the relationship among strategic gaming, the learning organization model and approach, and transfer of learning as key success strategies for improved individual and organizational performance and sustainable competitive advantage. This research aims to identify and elaborate on the strategic integration of interdisciplinary organizational are as leading to the development of a learning organization. Design/ methodology/ approach: The research uses a cross-sectoral case study approach to learning by focusing on the newly designed Advertising – SCM (Ad-SCM) simulation consisting of as trategic organizational game where experiential learning in organizational practice was emphasized and, subsequently, student learning outcome assessment results were analyzed. Findings: The Ad-SCM simulation game project strengthened the interdisciplinary business education for the learners by preparing them to connect to the corporate world effectively through the use of strategic gaming that modeled learning organization practice and transfer of knowledge, skills,attitudes and job relevant qualities to excel in the workplace. Interdisciplinary strategic games are valuable tools for learning and knowledge management within and across organizations, and need to be further investigated. Research limitations/ implications: The research is useful for educators to try interdisciplinary,innovative projects to reinforce learning across all organizational disciplines in an inter-organizational setting, and improve organizational performance for a sustainable competitive advantage. The research is of great value to industry professionals as it motivates critical thinking through the use of the “learning organization” as an interdisciplinary learning zone and investigates the key issues in cross-sectoral business management areas. Practical implications: Interdisciplinary strategic gaming enables industry involvement to buildup cross-disciplinary management exchanges between employees and provides real-life case scenarios for interdisciplinary research projects. This research explores the possibility of transfer of learning during the individual’s academic pursuits leading to the reduction in training costs and improved return on investment for organization in the future. Originality/ value: The paper utilizes an innovative research stream highlighting the relationship among the use of strategic gaming, becoming a learning organization and transfer of learning for effective learning and knowledge management
مشخصات استنادی
Saxena Arora, A. (2012). The “organization” as an interdisciplinary learning zone: Using a strategic game to integrate learning about supply chain management and advertising. The Learning Organization, 19(2), 121-133.
دانلود اصل مقاله
ویژگیهای مقاله سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات
این مقاله در سال ۲۰۱۲ چاپ شده و مقاله نسبتاً جدیدی در این حوزه محسوب میشود. همچنین مقاله در مجله معتبر چاپ شده و در پایگاه امرالد نمایه شده است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.